Szukaj

Szewska pasja

Paweł Szewczyk – dietetyk, trener, pasjonat…

Suplementy i doping w sporcie – tak się broni magistra!

Krótko, zwięźle i na temat. Tym broniłem się w poniedziałek.

Continue reading „Suplementy i doping w sporcie – tak się broni magistra!”

Budowa masy mięsniowej zimą i dodatki do posiłków stymulujące odporność – dla D&T

Dzisiejsze tematy mogą wydawać się nieco nie w porę, jednak wierzę, że skorzystacie z nich nie tylko teraz, ale także w momencie gdy cudnie upalne lato odejdzie w zapomnienie.

Continue reading „Budowa masy mięsniowej zimą i dodatki do posiłków stymulujące odporność – dla D&T”

Żelazo w sporcie i suplementacja witaminą D – dla Magazynu Trenera

Po raz kolejny dane mi było współtworzyć czasopismo Magazyn Trenera (http://www.magazyntrenera.pl/). W numerze 42 poruszam tematykę żelaza oraz witaminy D – 2 jakże powszechnie omawianych,a jednak niedostatecznie poznanych przez większość z nas, składników żywności i suplementacji.

Continue reading „Żelazo w sporcie i suplementacja witaminą D – dla Magazynu Trenera”

Związki antyodżywcze

Pokrótce bo przygotowywane po 3 w nocy, bez ogromnego polotu bo i w domysły i teoretyzowanie zapędzać się nie lubię. Bez naukowego bełkotu, za to z konkretami i paroma, w moim przekonaniu, naprawdę ciekawymi faktami😉

 

 

 

Co nieco o związkach antyżywieniowych na które możemy natrafić w codziennym życiu, ich wpływie na organizm, metodach neutralizacji i ewentualnym ryzyku;-)

 

 

Potęga kofeiny w sporcie – dla Trainera

Kolejny numer, kolejne teksty, kolejna dawka wiedzy!

Continue reading „Potęga kofeiny w sporcie – dla Trainera”

Przykładowy jadłospis całodniowy – Mężczyzna, 35 lat, 170cm, 80kg, PAL 1,5

Kolejny jadłospis dla osoby aktywnej stworzony dla czasopisma Dieta&Trening – tym razem dla mężczyzny, ćwiczącego rekreacyjnie 3* w tygodniu.

Continue reading „Przykładowy jadłospis całodniowy – Mężczyzna, 35 lat, 170cm, 80kg, PAL 1,5”

Olej kokosowy – smaż i wcieraj, ale nie jedz!

Olej kokosowy nie jest dobrem zesłanym przez niebiosa w celu zbawienia ludzkości (podobnie jak gluten, wbrew obiegowym opiniom, nie jest złem piekielnym;-)) Continue reading „Olej kokosowy – smaż i wcieraj, ale nie jedz!”

Przykładowy jadłospis całodniowy – Kobieta, 35 lat, 170cm, 60kg, PAL 1,4

Razem z czasopismem Dieta & Trening postanowiliśmy nie zasypywać Was tylko artykułami, które nie wszystkich muszą interesować, ale także dostarczać ciekawych, przykładowych jadłospisów dla osób aktywnych!

Poniżej jeden z nich, a już niebawem – kolejne!

 

Publikacja naukowa w druku – kreatyna – zastosowane w spocie i medycynie.

Doczekałem się

Po długiej pracy, wielu dyskusjach i dopieszczeniach wraz z Profesor Poniewierką, po uwagach recenzentów i finalnie przyjęciu do druku – jest! Pierwsza, oficjalna publikacja naukowa, dodatkowo traktująca o jakże bliskiej mi dziedzinie – dietetyce sportowej!

Continue reading „Publikacja naukowa w druku – kreatyna – zastosowane w spocie i medycynie.”

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑